Stijn van Oosten

Stijn van Oosten is vanaf 2015 verbonden aan Van Iersel Luchtman Advocaten. Daarvoor was hij onder meer als marketeer werkzaam bij BDO en Essent. Stijn neemt als business developper plaats in de diverse brancheteams van kantoor. Daarnaast adviseert hij het Dagelijks Bestuur op het gebied van marketing, communicatie en relatiebeheer.

Stijn is een marketing professional met een sterke track record in de business-to-business markt. Hij heeft ervaring opgedaan bij zowel reclame/communicatiebureaus als bij bedrijven zoals Douwe Egberts en Essent. Met de overstap naar BDO kwam de focus meer te liggen op de zakelijke dienstverlening waar de interne en externe belangen omtrent relatiebeheer van wezenlijk belang zijn. Bij Van Iersel Luchtman ondersteunt Stijn de advocaten in hun contact met prospects en klanten. Daarnaast adviseert hij het Dagelijks Bestuur over het commercieel beleid met een hands-on mentaliteit.

Mede dankzij een NCOI Masterclass Business Development is Stijn volledig thuis in dit vakgebied. De advocatuur staat immers niet stil. Ook vraagstukken hoe om te gaan met de digitale samenleving hebben zijn aandacht. Niet voor niks volgde hij een Leergang Digital Marketing van Beeckestijn Business School met een focus op online marketing.

In zijn vrije tijd sport Stijn graag. Zo slaat hij net zo lief tegen een squashbal of shuttle, als tegen een bokszak. Verder houdt hij zich vanwege zijn grafische verleden graag bezig met de vormgeving en opmaak van diverse uitingen.

Gouden zandloper
In het voorjaar van 2019 won Van Iersel Luchtman de Gouden Zandloper voor de beste marketingcampagne van het jaar. De ‘& U’ campagne waarmee wij letterlijk naast onze klant staan, werd bestempeld als pragmatisch, compleet en vooral zeer sympathiek. Een prestatie waar we met z’n allen erg trots op zijn.

(Specialisatie)opleiding

  • Masterclass Business Development
  • Leergang Digital Marketing

Contact