FAQ
Is er maar één abonnementsvorm?
Wij stemmen het abonnement af op uw wensen. Als richtlijn bieden wij maandelijks twee uur aan telefonisch juridisch consult voor één vast bedrag. Is twee uur te krap of te ruim voor u? Dan maken we graag een passende afspraak die aan uw wensen voldoet.
Hoe lang zit ik aan het abonnement vast?
Het abonnement geldt voor een jaar en eindigt automatisch. Op dat moment evalueren we het abonnement en doen indien gewenst een nieuw aanbod voor het volgende jaar.
Hoe zit het met de betaling?
U betaalt vooraf. U kunt kiezen voor betaling per maand, kwartaal of jaar.
Wie kan ik bellen c.q. raadplegen?
U stelt uw vraag aan één vast contactpersoon die uw vraag of direct zelf beantwoordt of de vraag uitzet bij een kantoorgenoot.
Ik heb al een dossier lopen. Is het abonnement dan toch iets voor mij?
Vragen die betrekking hebben op een lopend dossier vallen buiten het abonnement. Het abonnement is primair bedoeld voor (nieuwe) vragen die (nog) niet dossier-gerelateerd zijn.
De vraag vergt meer uitzoekwerk of leidt tot een dossier. Wat dan?
Het abonnement is bedoeld voor eerstelijns juridische hulp. Om u op weg te helpen of net dat duwtje in de goede richting. Wanneer onze specialisten iets moeten nazoeken, stukken moeten bestuderen of dat er concrete actie moet worden ondernomen, dan kan in overleg met u een dossier worden aangemaakt. We maken dan vooraf duidelijke afspraken over de kosten.
Ik heb een maand geen gebruik gemaakt van het abonnement. Krijg ik mijn geld dan terug?
Het juridisch abonnement werkt hetzelfde als een tv-abonnement. Kijkt u maand geen televisie, dan betaalt u toch abonnementskosten. Natuurlijk denken wij altijd graag met u mee om een passende oplossing te vinden als blijkt dat u weinig gebruik maakt van het abonnement.