Download dit artikel als PDF 08 april 2019

Winnaar Gouden Zandloper marketing 2019

In het voorjaar van 2019 heeft ons kantoor de Gouden Zandloper voor de beste marketingcampagne van het jaar gewonnen. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt door platform Advocatie van uitgeverij Sdu. We wonnen deze prijs voor onze ‘& U’ campagne die als pragmatisch, compleet en vooral zeer sympathiek werd bestempeld. Eigenschappen waar we ook graag bij onze relaties om bekend staan. Het mag duidelijk zijn dat we zeer trots zijn op deze prijs.

Met onze campagne willen wij laten zien dat wij niet alleen achter, maar juist ook naast onze cliënten  staan. Dat doen we door ons in te leven in plaats van in te lezen. We verdiepen ons écht in de branches waarbinnen we actief zijn. Door die sectoren echt te kennen, wordt het samenwerken een stuk makkelijker en efficiënter. Die gedachte hebben we vertaald naar een serie gelijkvormige beelden die gaan over de advocatuur, maar dan telkens met een slimme en kenmerkende toevoeging.

& U
Naast elkaar staan doe je niet vanuit een ivoren toren. Zoiets vraagt om minimale afstand en maximale gelijkwaardigheid. Daarin gaan we graag zover dat we onze relaties letterlijk naast ons in onze naam plaatsen. Het is dan ook Van Iersel Luchtman & U. Hiermee maken wij tevens een knipoog naar de hippe naamgeving in de advocatuur. In een tijd waarin veel advocatenkantoren ervoor kiezen om nog maar één naam te voeren of een catchy afkorting, maken wij onze naam juist langer.

Juryrapport
In het juryrapport was onder andere te lezen dat het niet moeilijk is om iets heel moois te maken met een groot budget. Maar creatieve, pakkende en kraakheldere marketingcampagnes vereisen niet per se torenhogen budgetten. Door simpelweg náást de klant te gaan staan, bewijst Van Iersel Luchtman dit als geen ander.


Stijn van Oosten
Manager Business Development & Marketing